گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

4K-Video-Downloader-v3-5-5-1700

4K Video Downloader ابزار قدرتمندی به منظور دانلود ویدئو،صوت و زیرنویس فیلم ها از روی یوتوب می باشد که با بالاترین سرعت ممکن این کار را برای شما انجام می دهد. تنها کاری که شما نیاز دارید کپی کردن لینک ویدئو در یوتوب خواهد بود که بعد از آن می توانید در کامپیوتر و یا اسمارت فون خود فیلم را با بالاترین سرعت دانلود نمایید.از ویژگی های نرم افزار می توان به دانلود در کیفیت دلخواه و همچنین دانلود زیرنویس اشاره کرد. ویدئوها را با فرمت سه بعدی دانلود و آن را در هر دستگاهی که می خواهید ذخیره کنید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید. 

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">