گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

یکی از بازیهای زیبا، جذاب و هیجانی به سبک زامبی ویژه گوشی های اندروید را برای شما فراهم کرده ایم که می توانید از سایت گلبرگ دانلود، دانلود کنید.این بار نوبت شما است که به زامبی ها حمله کنید و آن ها را در محیطی واقع گرایانه با سلاح خود نابود کنید. به سمت آن ها تیراندازی کنید سعی کنید مغز آن ها مورد اصابت قرار دهید! البته پس از شروع به تیر اندازی باید سرعت عمل بالایی در از بین بردن زامبی ها داشته باشد اگر نتوانستید آنها را به موقع بکشید جان شما به خطر می افتاد. این بازی یک بازی در سبک کشتن زامبی های وحشی است که برای سیستم عامل اندروید عرضه می شود. این بازی دارای دو نوع دوربین، ۱۰ سلاح بی نظیر، وجود ماموریت های ویژه می باشد.

  نیازمند اندروید ۲.۳ و بالاتر

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">