گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

۵۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

اگر همان امکانات ساده نرم افزار Paint‌ که در نسخه های مختلف ویندوز یافت می شود را در نظر بگیریم به نظر بسیار ساده می رسد اما با همان امکانات ساده هم می توان جذاب ترین نقاشی ها را ترسیم کرد ؛ این در حالی است که همان امکانات ساده حالا با قدرت بیشتری در کنار یک سری گزینه های اضافی در نرم افزار Corel Paint it! به چشم می خورند. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج برای تصاویر بخشی دیگر از قابلیت های این نرم افزار جدید به شمار می رود. قابلیت هایی نظیر زوم ، تغییر اندازه ، ویرایش نسبتا حرفه ای عکس ها ، چاپ تصاویر در اندازه و مدل های مختلف و … هم که در اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند یافت می شود در Corel Paint it! به راحتی قابل دسترس خواهد بود.

۰ نظر تاریخ نشر : دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

ادوبی میوز نرم افزار ساخت صفحات وب بدون نیاز به کدنویسی است که به تازگی شرکت ادوبی نسخه ی جدید CC آن را منتشر کرده است. با استفاده از Adobe Muse Creative Cloud می توانید در کمترین زمان صفحات اینترنتی را برای نمایش در کامپیوتر و موبایل با آخرین استاندارهای وب و HTML تولید کنید. طراحی سایت با این نرم افزار نیازی به تخصص نداشته و به آسانی هر فردی می تواند صفحات اچ تی ام ال را بسازد.شما با استفاده از امکانات محبوب این نرم افزار ، صدها فونت وب و ابزارهای داخلی آن می توانید به وبسایت خود شکل زیبایی ببخشید. سپس می توانید توسط سرویس Adobe Business Catalyst یا هاستینگ های مختلف ، وبسایت خود را منتشر کنید.

۰ نظر تاریخ نشر : دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

برای شما علاقه مندان نوا بسیار زیبا "صبح امید" از حامد زمانی را در گلبرگ دانلود جمع آوری کرده و آماده دانلود کرده ایم. امیدواریم از آن بهره‌ی کافی را ببرید. ملتمس دعای خیر شما عزیزان هستیم.
۰ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و محبوب است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

۰ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

Subway Surfers یکی از محبوب ترین بازی های سیستم عامل اندروید می باشد. محال است کسی اندروید داشته باشد و بازی Subway Surfer را تجربه نکرده باشد ! در این بازی که در سبک بازی های بی پایان منتشر شده است ، شما در نقش یک اسکیت باز جوان قرار میگیرید و باید با سرعت تمام مسیر را طی کنید و از تمام موانع عبور کنید .نسخه ی جدید این بازی نیز در محیط کشور های مختلف اتفاق میفتد و مطمئنا فضای جدید و جالبی را میتوانید تجربه کنید . شما میتوانید بازی Subway Surfers برای موبایل و تبلت اندرویدی خود از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید .

۰ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

BusinessCards MX نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به طراحی کارت های ویزیت زیبا می باشند. در این نرم افزار کاربران قادر به استفاده از انواع مختلف قالب های آماده برای طراحی کارت های ویزیت مختلف می باشند. در این برنامه کاربران می توانند قالب ها را به صورت دسته بندی شده و موضوعی انتخاب نمایند. همچنین می توان در صورت تمایل اقدام به ویرایش طرح کارت نمود و از تصاویر مختلف در طراحی آن ها استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از mojosoft-software می باشد.

۰ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

oCam نرم افزاری کاربردی برای عکس برداری و فیلم بردای با صدا از صفحه نمایش کامپیوتر میباشد . نرم افزاری ساده در عین حال کارآمد که توانایی تهیه عکس و فیلم های با کیفیت را از صفحه دسکتاپ را دارا بوده و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد.این برنامه دارای دو حالت مختلف کاربری برای دریافت اسکرین شات و ضبط ویدئو از عملکرد دسکتاپ با عناوین “برداشت تمام صفحه” و “برداشت ناحیه ی انتخابی” را در خود جای داده است. این نرم افزار پنجره ی بسیار کوچکی دارد که کار را تنها با چند کلیک برای کاربر به انجام می رساند. فایل ها ویدئویی و تصاویر به صورت خودکار در مسیری مشخص ذخیره می شود و شما می توانید فایل های مورد نظر موجود در مسیر تعیین شده را مستقیما از درون فضای برنامه باز کنید. استفاده از تکنولوژی WASAPI در این نرم افزار موجب می شود تا بدون میکس استریو هم بتوانید صداهایی را که در حال شنیدن آن ها هستید را بر روی ویدئوی خود قرار دهیم .این نرم افزار کاملا رایگان بوده و نیازی به کرک ندارد و به همین دلیل هم می توان از آن برای تمامی سیستم های رایانه ای بهره برد.

۱ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

X-Fonter یکی دیگر از نرم افزارهای مدیریت فونت می باشد که شما توسط آن می توانید اغلب اقدامات پرکاربرد در کار با فونت ها مانند نصب فونت جدید، حذف، بارگذاری فونت ها (load)، خالی کردن، مقایسه نمودن، پیش نمایش و … را که ممکن است در مدیریت فونت های سیستم خود نیاز داشته باشید، مدیریت کنید. برای مثال پیش نمایش از هر کاراکتر در فونت مخصوص را مشاهده نمایید، فونت های جدید را به راحتی نصب نمایید و بسیاری از کارهای دیگر.

۱ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود