گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

۳۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

دانلود انیمیشن The Lego Movie 2014

بازدید : ۸۷۴ بار
دسته بندی : کارتون و انیمیشن ,

دانلود انیمیشن The Lego Movie 2014

* با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

* دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت.

نسخه کم حجم BDRip 720p و BDRip 1080p-YIFY به پست اضافه شد.

نام انیمیشن : The Lego Movie

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : Bluray 720p/Bluray 1080p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB : برنده ۲ جایزه و جزء ۲۵۰ فیلم برتر دنیا

خلاصه : انیمیشن جدید لگو ها به سفارش کمپانی برادران وانر ساخته شد و هنرمندانی همچون مورگان فریمن و الیزابت بانکز در آن ایفای نقش کرده اند.داستان درباره یکی از کاراکترهای معمولی لگو است که به اشتباه جایگزین یک کاراکتر ساختمان ساز می‌شود و در ادامه، به ماموریتی می‌رود که با پیوستن به گروهی دیگر از لگوها در مقابل اهریمنی که قصد نابودی جهان را دارد بایستد و …

۱ نظر تاریخ نشر : پنجشنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

مجموعه ای از ۴۰ والپیپر جدید و با کیفیت از مدل های مختلف لامبورگینی را به صورت رایگان برای شما آماده کرده ایم . این تصاویر به صورت اختصاصی توسط گلبرگ دانلود جمع آوری شده اند که امیدواریم از آن ها لذت ببرید . این عکس ها در فرمت JPG و با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ تا ۲۵۶۰×۱۴۴۰ موجود می باشند.

۰ نظر تاریخ نشر : چهارشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

قالب زیبای مهدی (عج)

بازدید : ۴۰۸۲ بار
دسته بندی : قالب مذهبی ,

قالب زیبای مهدی

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

سلام به همه بیانی های عزیز ، ولادت با سعادت مولایمان صاحب الزمان (عج) را به همه ی مومنین تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

قالب زیبای مهدی (عج) برای سیستم بیان منتشر شده و به فروش می رسد. این قالب توسط گلبرگ دانلود طراحی شده است.

ارزش واقعی این قالب برای ارزشی نویس ها معادل 30 هزار تومان هست ، با توجه به اینکه این قالب اولین قالب فروشی هست و هر فردی میتونه خریداری کنه و ممکنه چندین فرد همزمان این قالب رو خریداری کنند قیمت قالب رو به 15 هزار تومان کاهش دادیم.

۳۳ نظر تاریخ نشر : پنجشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود



با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

در این دوره های آموزشی شرکت لیندا ، Aaron به شما تمام نکات و ویژگی های لازم برای شروع ساخت پروژه های ۳D با نرم افزار محبوب ۳Ds Max 2015 را نشان می دهد . تکنیک ها و راه های ایجاد مدل های پیشرفته با استفاده از خطوط ، اشکال و .. به شما آموزش داده می شود . سطح این آموزش های مقدماتی می باشد . تری‌دی‌اس‌مکس بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه‌های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی‌های میانجی متفاوت نظیر Yost، Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.

۲ نظر تاریخ نشر : سه شنبه / ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود


 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

سلام به همه بیانی های عزیز ، امروز قصد داریم ورژن آزمایشی و جدید قالب راز که کاملاَ رایگان است در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

 در این قالب سعی شده است عیب های قالب قبلی گرفته شود و زیبایی قابل توجه ای به آن داده شود. امید است در آینده بتوانیم قالب های بیشتری را ویرایش و استایل بندی کنیم تا کاربران بتوانند یک سایت زیبا و عالی داشته باشند.

 برخی از امکانات :
    طراحی بسیار زیبا و دلپسند
    منوی زیبا و دسترسی آسان کاربر به منو
    رنگبندی جدید و زیبا
    طراحی منحصر به فرد
    سئوی ۱۰۰% و کامل
    اضافه شدن فونت یکان فارسی
    سرعت لود بسیار عالی
    بهینه سازی قالب
    استفاده از جاوا اسکریپت
    مکان های مختلف برای تبلیغات
    امکان ایجاد حدیث روز 
    دارای بخش لوگوی دوستان در مکان مناسب
    دارای آیکون بسیاری از شبکه های اجتماعی
    سازگاری با همه مرورگر ها
    و ...
۳۳ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از گلبرگ دانلود دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

۲ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود


با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

Avira Antivirus Suite 2014 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Suite دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

۰ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود


با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی گلبرگ دانلود ، مجموعه ای از ۶۵ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

۰ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود