گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

این پک شامل ۱۵۰۰ فونت زیبا و انگلیسی سال ۲۰۱۳ میلادی است که در با فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

۲ نظر تاریخ نشر : سه شنبه / ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

سلام بر زینب

بازدید : ۸۹۶ بار


با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

السلام علی قلب زینب صبور

شهادت حضرت زینب سلام الله علیها را خدمت تمامی مسلمانان تسلیت عرض می نماییم .

مقام علمی حضرت زینب

یکی از فضایل و خصایص حضرت زینب (س) مقام علمی اوست، او زنی دانشمند، سخن ور، فصیح و بلیغ بود و نایب خاص امام حسین علیه السلام در بیان حلال و حرام الهی بود و روایت است که در اسارت هنگامی که امام سجاد علیه السلام بیمار بودند مردم در حلال و حرام به زینب (س) مراجعه می کردند و او هم پاسخ آنان را می داد. امام صادق علیه السلام برای جواز چاک دادن گریبان در مصیبت فقدان پدر و برادر و… به فعل و عمل زینب علیها السلام در جریان کربلا استناد می کند. و از این سخن امام سجاد علیه السلام که در خطاب به عقیله ی بنی هاشم می فرماید: «یا عمه انت بحمد الله عالمه غیر معلمه وفهمه غیر مفهمه ». «عمه جان تو بحمد الله عالمه ای هستی بدون این که معلم داشته باشی و تو فهمیده ای هستی بی آن که کسی مطالب را به تو یاد داده باشد» . پی می بریم که زینب کبری (س) علم و دانش خود را از طریق دیدن استاد و معلم به دست نیاورده، بلکه از جانب خدای تعالی به آن حضرت اعطاء شده است. درباره ی پایان زندگی آن شیرزن کربلا اختلاف است و روشن نیست که در کجا به جوار حق رفته است در مدینه؟ دمشق؟ یا قاهره؟ ولی آنچه مسلم است این است که پس از بازگشت از شام مدت زیادی زنده نبود و در غروب روز پانزدهم رجب سال ۶۲ هجری به جوار حق شتافته است.

۳ نظر تاریخ نشر : پنجشنبه / ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.

۱ نظر تاریخ نشر : پنجشنبه / ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود


با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .
Adobe Photoshop Cs6 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.
ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 که چند روز قبل منتشر شده است و امروز نسخه کرک شده و قابل استفاده آن در دانلودها منتشر میگردد ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.
۰ نظر تاریخ نشر : پنجشنبه / ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

چشم امید

بازدید : ۸۶۳ بار
دسته بندی : نوا برای امام زمان (عج) ,

با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

* نوا بسیار زیبا "چشم امید" از علی فانی.

هزینه استفاده از نوا : 5 صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان (عج).
برای شما علاقه مندان نوا بسیار زیبا "چشم امید" از علی فانی را در گلبرگ دانلود جمع آوری کرده و آماده دانلود کرده ایم . امیدواریم از آن ها بهره‌ی کافی را ببرید.
۲ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد.

۰ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

KMPlayer 3.8.0.122 بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer 3.8.0.122 که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

۱ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود


با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

JetAudio یکی از قدیمیترین و محبوبترین نرم افزارهای پخش کننده ی فایل های صوتی و ویدئویی می باشد که از دیر باز طرفداران بسیاری را تا به امروز داشته است . حتی بسیاری از کاربران مدیاپلیر ویندوز را کنار گذاشته و از این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت پخش فایل هایشان استفاده می کنند. این نرم افزار فقط یک پخش کننده ساده نیست و قطعا بسیاری از نیازهای دیگر شما را جوابگو می باشد. به عنوان مثال شاید بخواهید فایل های صوتی و ویدئویی خود را بر روی سایر دیسک ها رایت کنید که این نرم افزار نیاز شما را برطرف می کند. قطعا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید فایل های صوتی را به سایر فرمت ها تبدیل کنید. برای اینکار شاید به سراغ نرم افزارهای مبدل خواهید رفت. اما با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به هیچگونه برنامه اضافی جهت تبدیل نخواهید داشت ، زیرا JetAudio تمامی نیازهای شما را پاسخگو می باشد. اگر شما هم جزء کسانی هستید که دائما از طریق اینترنت فایل های موسیقی و ویدئویی خود را به اشتراک می گذارند و فایل های دیگر افراد را نیز برای خود دانلود می کنید ، کافیست که از این نرم افزار قدرتمند جهت آپلود و دانلود موزیک ها و ویدئوهای مورد علاقه تان استفاده کنید. با اینکار در وقت خود صرفه جویی کرده و همیشه بهترین ها را تجربه خواهید کرد. فرمت های بسیاری نظیر WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و… توسط این نرم افزار قدرتمند به طور کامل پشتیبانی می شوند که شما دیگر نیازی به هیچگونه کدک اضافی نخواهید داشت. حتی شما می توانید فایل های صوتی خود را توسط این نرم افزار به حجم های کمتر تبدیل کنید. با اینکار حجم فایل های صوتی را کاهش داده اید و در فضای هارد دیسک نیز صرفه جویی کرده و حتی می توانید از آن ها در پخش کننده هایی نظیر Mp3Player ، موبایل و سایر دستگاه ها نیز استفاده کنید.
گلبرگ دانلود مفتخر است نسخه اصلی این نرم افزار که چند روزی بیشتر نیست عرضه شده است را به صورت کامل در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است. در کنار نسخه جدید این نرم افزار ، ۱۷۱ اسکین فوق العاده زیبا و گلچین شده برای نرم افزار JetAudio نیز مهیا شده است که در ادامه می توانید آن را هم نیز دانلود کنید.
۰ نظر تاریخ نشر : پنجشنبه / ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود