گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است



* با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .


کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است . ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود .

۷ نظر تاریخ نشر : پنجشنبه / ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

شفیع شیعیان

بازدید : ۱۰۳۵ بار
دسته بندی : نوا برای امام زمان (عج) ,

شفیع شیعیان

با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

* نوا بسیار زیبا "شفیع شیعیان" از علی فانی.

هزینه استفاده از نوا : 5 صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان (عج).
برای شما علاقه مندان نوا بسیار زیبا "شفیع شیعیان" از علی فانی را در گلبرگ دانلود جمع آوری کرده و آماده دانلود کرده ایم . امیدواریم از آن ها بهره‌ی کافی را ببرید.
۳ نظر تاریخ نشر : چهارشنبه / ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود


* با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .


نسخه ی نهایی آنتی ویروس نود ۳۲ اسمارت سکوریتی شرکت بزرگ ESET یعنی ESET Smart Security را آماده دانلود کرده ایم . آنتی ویروس ، اینترنت سکوریتی ، اسمارت سکوریتی و تعدادی از محصولات این شرکت بزرگ می باشند که بیشتر ما این تولید کننده ی نام آشنا را ، با برند NOD32 می شناسیم . آنتی ویروس نود ۳۲ یکی از محبوب ترین نرم افزار های امنیتی در سراسر جهان می باشد . این محبوبیت به دلایل مختلف از جمله عدم کند شدن سیستم در هنگام استفاده از نرم افزار آنتی ویروس ، امکان به روز رسانی سریع و آسان ، امکان به روز رسانی آفلاین ، قدرت بالا و می باشد .

از این رو کاربران ایرانی همیشه به دنبال جدید ترین نسخه ی نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ NOD32 ESET Smart Security می باشند ، اما نکته ی جالب این است که بسیاری از ما ، نود ۳۲ را به اسم آنتی ویروس می شناسیم ! در صورتی که نود ۳۲ محصولات دیگری نیز دارد . مانند نرم افزار فوق العاده جامع ESET Smart Security که کلکسیونی از برنامه های امنیتی را در خود جای داده است ، که شامل AntiVirus برای شناسایی و نابودی جدید ترین ویروس های رایانه ای ، AntiSpam برای  کنترل نامه های الکترونیکی و حفظ امنیت اطلاعات شما در فضای مجازی ،AntiSpyware به منظور مبارزه با بد افزار ها و نرم افزارهای جاسوسی ، و در آخر FireWall که مانند سدی قدرتمند در مقابل نفوذ هکر ها و ویروس ها و می باشد .

با توجه به توضیحاتی که برای شما عزیزان ارائه کرده ایم ، پیشنهاد می کنیم که از این به بعد از نسخه ی اسمارت سکوریتی نود ۳۲ استفاده نمایید ، زیرا امنیت سیستم شما را در تمامی زمینه ها تضمین خواهد کرد . شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه آنتی ویروس نود ۳۲ NOD32 ESET Smart Security را به صورت رایگان از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید .                                          

۱ نظر تاریخ نشر : چهارشنبه / ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

* با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

 WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد WinRAR . می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در رایانه هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید .

۱ نظر تاریخ نشر : سه شنبه / ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

دانلود گوگل کروم 34.0 Final

بازدید : ۶۳۸ بار
دسته بندی : نرم افزار مرورگر وب ,

با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی گوگل کروم که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد . گوگل کروم در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند . قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد ! کروم در مقابل صفحات پاپ آپ بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است .

۰ نظر تاریخ نشر : دوشنبه / ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

اباصالح کجایی؟؟

بازدید : ۸۷۳ بار


* با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .


دلم می خواهد برایت عاشقانه بنویسم :

می خواهم از آمدنت بگویم .. از رسیدنت ..

از پایان شب های بلند غیبتت ...

عشق من : آرزو می کنم روزی بیایی و در حضورت

برایت جشن آغاز امامت بگیرم

مولاجان ... بیا ببین : هنوز که نیامده ای ،

بزمی عاشقانه آراسته ام برایت تا قدم بر خانه ام بگزاری و

کلبه ام را به نور وجودت مُنور کنی عزیز ..

در بالای مجلس برایت جایگاهی تدارک دیده ام

که همیشه به یادت خالی می ماند ! راستی چرا نمی آیی ؟

میهمانانم هر سال در جشن امامتت سراغت را از من می گیرند

که آقایم کجاست ؟

چرا دیر کرده ! چرا به میهمانی خودش نرسیده ؟ ... !

نمی دانم جانِ مهدی : جوابشان را چه بگویم ؟

اما با لبخندی به یاد آمدنت به آنها می گویم در راه است ... :

آقایم در راه مانده ، میرسد ... !

بیا ببین آقاجان : برای هدیه به میهمانان مجلست

از جمکرانت - نقش - خانه ات را آورده ام

تا با دیدن خانه ی آسمانی ات به یادشان بماند

که برای آمدنت دعای فرج بخوانند ... 

گر شد به میهمانی ام بیا مولاجان :‌ قول رسیدنت را داده ام ..

لااقل سَری به بزم عاشقانه ام بزن مولاجان :

شادمانه هایم برایت دلتنگ اند ..


منبع : چشم های منتظران

۳ نظر تاریخ نشر : يكشنبه / ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

فاطمه جان

بازدید : ۱۰۷۰ بار


* با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

السلام علیکِ یا صدیقة الشهیدة یا فاطمة الزهرا

شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) را به امام زمان (عج) و تمامی عزیزان تسلیت عرض می کنیم .

حضرت فاطمه سلام الله علیها می فرمایند : از دنیاى شما محبّت سه چیز در دل من نهاده شد : تلاوت قرآن ، نگاه به چهره پیامبر خدا و انفاق در راه خدا  .

۱۰ نظر تاریخ نشر : چهارشنبه / ۱۳ فروردين ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

ای کبوتر که زخمی پرت

بازدید : ۱۱۳۶ بار
دسته بندی : نوای مذهبی ,
ای کبوتر که زخمی پرت

با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

* نوا بسیار زیبا "ای کبوتر که زخمی پرت" از علی فانی.

هزینه استفاده از نوا : 5 صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان (عج).
برای شما علاقه مندان نوا بسیار زیبا "ای کبوتر که زخمی پرت" از علی فانی را در گلبرگ دانلود جمع آوری کرده و آماده دانلود کرده ایم . امیدواریم از آن ها بهره‌ی کافی را ببرید.
۱۰ نظر تاریخ نشر : يكشنبه / ۳ فروردين ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود