گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

۶۵ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

Cut the Rope 2 v1.2.9 یک بازی اعتیادآور در سبک فکری برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا اگر دارنده اسمارت فون باشید اسم بازی طناب را ببر را شنیده اید. بازی که توسط ZeptoLab ساخته و از آن چندین نسخه منتشر شده است که اسم جدیدترین آن بازی Cut the Rope 2 است. این بازی تاکنون 250 میلیون بار دانلود شده است که جزء یکی از محبوب و اعتیادآورترین بازی هایی است که تاکنون برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.باز هم شخصیت دوست داشتنی Join Om برگشته است و منتظر آبنبات های خوشمزه ای است که شما به آن میرسانید. بازی  نسبت به نسخه های پیش تغییرات زیادی کرده است به عنوان نمونه در این نسخه علاوه بر Join Om پنج شخصیت دیگر به بازی اضافه شده است که هر کدام دارای توانایی های خاصی هستند. این شخصیت های دوست داشتنی در اویل آزاد نیستند و شما باید در طول بازی آن ها را Unlock کنید. Lick که یکی از شخصیت های بازی طناب را ببر 2 است میتواند با پل های کوچکی با زبان خود درست کند و به Om برای رسیدن جاهای دیگر کمک کند. در این بازی 14 جعبه و 350 مرحله وجود دارد. پس اگر از علاقمندان به سری بازی طناب را ببر هستید هم اکنون میتوانید بازی Cut the Rope 2 را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید.
۱ نظر تاریخ نشر : يكشنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۳
ali bahar
Adobe Flash Player 16.0.0.235 Final x86/x64 فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر ها است. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو (مانند یوتیوب )، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به  نرم افزار فلش پلیر نیازمندید.برنامه فلش پلیر برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اپرا Opera،و قابل نصب می باشد. هم اکنون شما می توانید جدید ترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیرها را به صورت رایگان از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید.
۰ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۳
ali bahar

برای شما شیعیان و عاشقان امام حسن مجتبی (ع) روضه شهادت امام حسن مجتبی (ع) از محمود کریمی را در گلبرگ دانلود جمع آوری کرده و آماده دانلود کرده ایم. امیدواریم از آن بهره‌ی کافی را ببرید. ملتمس دعای خیر شما عزیزان هستیم .

۱ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

برای شما شیعیان و عاشقان امام حسن مجتبی (ع) نوای بسیار غم انگیز "جام زهر" از علی فانی را در گلبرگ دانلود جمع آوری کرده و آماده دانلود کرده ایم. امیدواریم از آن بهره‌ی کافی را ببرید. ملتمس دعای خیر شما عزیزان هستیم .

۰ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

Opera 26.0 Build 1656.60 Stable اپرا یکی از سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورتمی باشد که اول متن سایت بارگذاری شده و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان شده و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. Opera تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا Opera امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می کند.
مرورگر Opera با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن مرورگر اپرا را از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید.

۰ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۳
ali bahar

 

Wiz Note یک برنامه یادداشت برداری با ویژگی های منحصر به فرد است. این نرم افزار برای افرادی که با اینترنت سر و کار دارند می تواند بسیار کاربردی تر باشد چون با تمام مروگرها هماهنگ بوده و انتشار آن ها در فضای مجازی کنید.این برنامه برای کامپیوتر و گوشی های همراه طراحی شده است و خواندن و یادداشت برداری را راحت تر می کند. این برنامه ویژه جمع آوری، خواندن و به اشتراک گذاری نوشته ها با کیفیت و زیبایی مثال زدنیمی باشد. برنامه ی Wiz Note با دارا بودن امتیاز ۴.۷ در مارکت یکی از محبوب ترین نرم افزارهای یادداشت برداری است . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از گلبرگ دانلود دریافت نمایید .

۲ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۲۸ آذر ۱۳۹۳
ali bahar

AutoPlay Menu Builder نام نرم افزاری است که به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا autorun های مورد نظر را با سلیقه خود طراحی نمایند. از دیگر استفاده های Autorun می توان به مثالی دیگر اشاره کرد. فرض کنید که قصد دارید تا در سیستم یکی از دوستان خود فایلی را به صورت مخفیانه اجرا بکنید. به عنوان مثال قصد دارید فایل سرور یک تروجان را بر روی سیستم دوست خود اجرا کنید تا به کامپیوتر آن نفوذ کنید. با ساخت یک autorun ساده و قرار دادن فایل مربوطه در آن و قرار دادن آن در Cd به راحتی فایل مورد نظر را به صورت مخفیانه در سیستم قربانی خود اجرا کنید. تنها کافیست تا CD را در درایو cd قرار داده و منتظر بمانید که autorun شما به همراه فایل مربوطه اجرا شود. این نرم افزار محصولی از شرکت LINASOFT می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از گلبرگ دانلود دریافت نمایید .

۰ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۲۸ آذر ۱۳۹۳
ali bahar

Aurora 3D Animation Maker نرم افزاری برای طراحی انیمیشن های سه بعدی با استفاده از نمونه ها و ابزارهای آماده است. این نرم افزار به دلیل دارا بودن استایل ها و نمونه های آماده و ابزارهایی نظیر کنترل رنگ و سه بعدی ساز ، به کاربر کمک میکند ضمن ایجاد انیمیشنی دلخواه به راحتی به خواسته خود برسد. اگر خودتان توانایی ساخت انیمیشن ها را نداشته باشید ، نمونه های آماده که بیش از ۶۰ عدد می باشند این امکان را برایتان فراهم آورده اند. این نرم افزار ضمن در اختیار داشتن ابزارهای لازم برای ساخت انیمیشن های سه بعدی ، دارای امکاناتی برای اضافه کردن و ساختن متن و لوگوهای سه بعدی می باشد تا در صورت لزوم در هنگام ساخت یک انیمیشن سه بعدی بتوانید از آنها نیز استفاده نمایید. تنظیم زمان بندی فریم های انیمیشن و همچنین ابزارهای طراحی مانند اضافه کردن افکت ، نور ، صدا ، اشیاء و اشکال سه بعدی و… یک نرم افزار ساده و کامل را برای افرادی که میخواهند بدون دانش فنی انیمیشنی زیبا بسازند را فراهم می آورد. انیمیشن های ساخته شده امکان تبدیل شدن به فایل های فلش ، فایل gif یا ویدیو را دارند تا بتوان آنها را وبسایت های اینترنتی نیز به نمایش گذاشت.  هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید .

۱ نظر تاریخ نشر : پنجشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۳
ali bahar