گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

۶۴ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

نرم افزار iTunes 12.0.1.26 برای کاربرانی که هر روزه از آن برای گوش دادن به موزیک ، خرید موزیک به صورت آنلاین ، مدیریت دستگاهای اپل و … استفاده میکنند ، می باشد. این نرم افزار جهت پخش موزیک و همچنین خرید آنلاین موزیک ، انتقال بازی ، عکس ، فیلم و موزیک به دستگاهای iPhone , iPad , iPod مورد استفاده قرار میگیرد. این برنامه در ۲ نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی برای شما عزیزان آماده شده است که می توانید از آن استفاده کنید .

۰ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

VSO Video Converter نرم افزار بسیار کامل برای تبدیل فرمت ویدیویی و صوتی می باشد. این نرم افزار محصول شرکت قدرتمند VSO می باشد. با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری میتواند کاربر را در زمینه تبدیل فرمت بی نیاز کند. همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از انواع زیرنویس ها با فرمت های نظیر srt و Sub میتواند برای ویدیوی شما زیرنویس نیز قرار دهد. نرم افزار دارای پلیر داخلی است تا بتواند ویدیو و یا صوت در حال تبدیل را به کاربر نمایش دهد و پخش کند و همچنین با دارا بودن قابلیت ویرایش های جزئی نظیر تنظیم نور و کنتراست و همچنین چسباندن چندین ویدیو برای تبدیل به یک ویدیو واحد نرم افزار میتواند از نظر ویرایشی به دیگر نرم افزارها بی نیاز باشد.

۱ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

YouTubeGet نرم افزاری همه منظوره می باشد که با این هدف طراحی شده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید ویدئوهای موجود در سایت یوتیوب را با سرعت بالا و به  آسانی دریافت نمایید، همچنین درعین حال می توانید این ویدئوها را نیز به فرمتهای دلخواه تبدیل نمایید. این نرم افزار قدرتمند با ارائه روشهای چندگانه برای گرفتن ویدئو از سایت یوتیوب، تمام آنچه را که شما نیاز دارید را برآورده می سازد و درعین حال نیز نرم افزار ی کوچک و با قابلیت استفاده آسان می باشد. نرم افزار YoutubeGet پس از دانلود ویدئو ها بصورت خودکار فایلهای فرمت FLV به فرمتهای MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV تبدیل می نماید. بنابراین بسادگی قادر خواهید تا ویدئوهای دریافتی را برروی MP4 یا گوشی همراه خود تماشا نمایید.

۱ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

Opera مرورگر محبوب که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

۰ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۲۵ مهر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

۰ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۲۵ مهر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

جدیدترین شاهکار شرکت adobe یعنی Adobe Photoshop CC در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

۰ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۲۵ مهر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از گلبرگ دانلود دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.
۱ نظر تاریخ نشر : پنجشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

Google Chrome مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

۲ نظر تاریخ نشر : چهارشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود