گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

با آه و سوز و گداز | Ba Aho Sozo Ghodaz

بازدید : ۱۴۷۵ بار
دسته بندی : نوای مذهبی ,

با آه و سوز و گداز

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.
 هزینه استفاده از نوا : 5 صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان (عج).
برای شما علاقه مندان نوا بسیار زیبا "با آه و سوز و گداز" از حاج میثم مطیعی را در گلبرگ دانلود جمع آوری کرده و آماده دانلود کرده ایم. امیدواریم از آن ها بهره‌ی کافی را ببرید.
۱۹ نظر تاریخ نشر : دوشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

TeamSpeak Client یکی دیگر از نرم افزارهای برقراری یک ارتباط اینترنتی است که داشتن یک مکالمه صوتی با کیفیت بالا را برای شما تضمین خواهد نمود. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و با آنها صحبت کنید. در این نرم افزار رایگان کیفیت صدا بسیار بالا است، سر و صدا و شلوغی در آخرین نسخه ی آن کاهش یافته و همچنین دارای تنظیمات میکروفون به منظور به دست آوردن بهترین صدا می باشد.نرم افزار TeamSpeak Client قابلیت قابل توجهی دارد,که باعث می شود شما کاربران عزیز در هنگام استفاده از نرم افزار و گفتگو با هم تیمی هایتان لذت یک گفتگوی دوستانه را تجربه کنید.

۵ نظر تاریخ نشر : شنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

۱ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۲۷ تیر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

۰ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۲۷ تیر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

شب قدر | Shab Ghadr

بازدید : ۲۶۹۲ بار
دسته بندی : نوای مذهبی ,

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

 نواهای بسیار زیبا "ویژه شب قدر" از حاج محمود کریمی .

 هزینه استفاده از نواها : 5 صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان (عج).

برای ظهور مهدی فاطمه (عج) دعا کنیم. التماس دعا

امام علی علیه السلام می فرمایند :

هیچ گناهکاری را ناامید مکن ، چه بسیار گناهکاری که عاقبت به خیر گشته و چه بسیار خوش کرداری که در پایان عمر تباه شده و جهنمی گشته است ...

۴۲ نظر تاریخ نشر : پنجشنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

ProfiCAD نرم افزاری ساده و در عین حال سریع در زمینه ساختن مدارهای الکتریکی و ترسیم مدارهای فنی می باشد .این نرم افزار چندین طرح از الگوهای الکتریکی وابسته به تجهیزات الکتریکی را در خود دارد که میتواند آنها را به محیط کار شخصی وارد کرده و با استفاده از آنها مدارهای الکتریکی مورد نیاز خود را بسازید. حیط این نرم افزار تا حدودی گرافیکی نیز میباشد و لذا کاربری که با آن کار میکند به هیچ وجه احساس خستگی نخواهد کرد.در این نرم افزار می توانید از صفحات و لایه های چندگانه استفاده کنید، اجزاء انتخاب شده را بچرخانید، زوم کنید، اشکال مختلف را رسم کنید و همچنین المنت ها را Cut، Copy و Paste نمایید.

۴ نظر تاریخ نشر : سه شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

AnyMP4 Video Converter برنامه ای قدرتمند و قوی برای تبدیل ویدیوهای شما بکار می‌رود.AnyMP4 Video Converter برای تبدیل انواع فایل های تصویری با فرمت هایی نظیر MP4, AVI, MOV, FLV, MKV, M4V و حتی فیلم های HD مانند HD TS, HD MTS, HD AVI, HD MOV, HD MP4 به ویدئو های ۲ بعدی و ۳ بعدی است که این کار را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن انجام می دهد . ویژگی های این نرم افزار تنظیمات برای ویدیوهای ۳D ، قابلیت یکی کردن فیلم ها ، پشتیبانی از دستگاه های موبایل و … است .

۳ نظر تاریخ نشر : سه شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

۱CLICK DVD Copy نرم افزاری بسیار کامل برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray در کنار دیگر امکانات لوح های فشرده می باشد. رایت لوح های فشرده ویژه ویدیو به صورت video dvd و video cd و blu-ray و همچنین رایت عکس برروی لوح های فشرده با قابلیت پخش در دستگاه های مالتی مدیا و همچنین ساخت اسلایدشو از عکس ها به همراه موزیک و افکت و رایت مستقیم روی لوح فشرده از دیگر امکانات بخش رایت عکس و ویدیو می باشد. رایت انواع اطلاعات به صورت دی وی دی دیتا و همچنین رایت فایل های صوتی و موزیک با قابلیت پخش در موزیک پلیرها نیز از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود.

۰ نظر تاریخ نشر : سه شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود