گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

۸۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

Maxthon یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همانگونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید این مرورگر قابلیت های جالب آن باشد که بیش از سایر مرورگر ما جلب توجه می کنند . به عنوان مثال اگر بخواهید از صفحه ای که در آن هستید تصویری تهیه کنید نیاز به راه های طولانی و یا استفاده از سایر نرم افزار ها نیست . بلکه به راحتی و تنها با چند کلیک ساده توسط خود Maxthon تصویری از صفحه ایجاد و در اختیار شما قرار می دهد.

۱ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

با استفاده از این برنامه می توانید سلامت هارد خود را چک کنید. Hard Drive Inspector با استفاده از امکان S.M.A.R.T در مادربرد هارد را چک می کند و پارامترهای لازم آن را تست کرده و به شما خواهد گفت که خوب کار می کند یا خیر و اگر مشکلی دارد چیست و برای رفع آن باید چکار کنید. این کار باعث می شود که هارد شما به طور ناگهانی نسوزد و اطلاعاتتان از بین نرود. از ویژگی های خوب برنامه فارسی بودن کامل محیط برنامه می باشد البته اگر امکان فارسی در ویندوز شما فعال شده باشد. همچنین این برنامه دمای هارد را در هر لحظه در کنار ساعت ویندوز نمایش می دهد.

۰ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

Trillian Pro نرم افزاری بسیار عالی برای اتصال و برقراری چت و مکالمه تصویری و ویدیویی با استفاده از سرویس های ایمیل مختلف و شبکه های اجتماعی می باشد. سرویس های ایمیل نظیر Facebook, Skype, Google, MSN, AIM, ICQ, XMPP, Yahoo توسط این نرم افزار پشتیبانی شده اند تا کاربر بتواند تعداد بی نهایتی از این سرویس ها را در نرم افزار Trillian Pro اضافه کرده و به صورت همزمان از آنها استفاده نماید. برقراری چت با استفاده از این نرم افزار میتواند به صورت همزمان و میان سرویس های مختلف باشد. برای مثال میتواند با استفاده از آیدی یاهو اضافه شده با دوستی که دارای جیمیل است چت نماید. وجود امکاناتی همانند مسنجر محبوب یاهو باعث می شود که کاربران بتوانند به راحتی نسبت به ارسال شکلک،فایل و به اشتراک گذاری عکس اقدام نماید. همچنین وجود حافظه نرم افزار به شما کمک میکند در زمانی که پنجره چت با دوستی باز شد ، شما مکالمات قبلی را از آخرین پیغام رد و بدل شده مشاهده نمایید که این موضوع بسیار کاربردی می باشد. یکی از مسائل دیگر مهم طبقه بندی کاربران می باشد. باتوجه به اینکه نرم افزار قابلیت اضافه کردن تعداد زیادی سرویس می باشد (برای مثال ۳ سرویس جیمیل و ۴ سرویس یاهو) طبقه بندی کاربران مهم می باشد که نرم افزار میتواند به راحتی نسبت به طبقه بندی کاربران طبق خواسته کاربر اقدام کند.

۰ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع مناظر طبیعی را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند.

۰ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از گلبرگ دانلود دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

۰ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

السلام علیک یابن خیر البشر

بازدید : ۶۸۶ بار
دسته بندی : نوای مذهبی ,

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.
 هزینه استفاده از نوا : 5 صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمان (عج).
برای شما علاقه مندان نوا بسیار زیبا "السلام علیک یابن خیر البشر" از حاج محمود کریمی را در گلبرگ دانلود جمع آوری کرده و آماده دانلود کرده ایم. امیدواریم از آن ها بهره‌ی کافی را ببرید.
۰ نظر تاریخ نشر : جمعه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند.

۱ نظر تاریخ نشر : پنجشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

Wondershare PDF Editor نرم افزاری کامل در زمینه فایل های pdf محسوب می شود و توانایی ویرایش ، ساخت و تبدیل فرمت های pdf را دارا می باشد. در مرحله اول این نرم افزار توانایی ویرایش متن و اشیاء (عکس ، نمودارها و…) درون فایل pdf را امکان پذیر میکند و کاربر میتواند به همانند نرم افزار ویرایش متن ، متن داخل فایل پی دی اف را ویرایش نماید و عکس ها و اشیاء درون فایل را جابجا ، تغییر سایز و تغییر امکان و یا حذف نماید. همچنین با داشتن پلاگین OCR میتواند فایل های اسکن شده که به pdf تبدیل شده اند و دارای متن می باشند را ویرایش کند و متن درون آن قابل ویرایش خواهد بود. البته این قابلیت مختص به زبان انگلیسی می باشد. تبدیل فایل های pdf به دیگر فرمت ها نظیر فرمت های عکس و فرمت فایل های نرم افزار آفیس نظیر word , powerpoint , excel و فرمت epu3 که مربوط به کتاب های الکترونیکی می باشد نیز در دستور کار این نرم افزار قرار دارد. همچنین این تبدیل فرمت به صورت برعکس نیز میسر است و کاربر میتواند فرمت های نرم افزارهای آفیس و دیگر فرمت های قابل پرینت را به فرمت pdf تبدیل نماید. قابلیت های ویرایش دیگر نرم افزار مربوط می شوند و ادغام فایل های pdf و یا جدا کردن صفحات از یکدیگر و یا اضافه کردن صفحه ای به درون یک فایل که این امکانات نیز بسیار کاربردی می باشند. قفل کردن فایل های pdf ، اضافه کردن واترمارک و کامنت و های لایت کردن متن ها نیز از دیگر امکانات این نرم افزار قدرتمند محسوب می شود.

۰ نظر تاریخ نشر : پنجشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
گلبرگ دانلود