گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز


* با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .


نسخه ی نهایی آنتی ویروس نود ۳۲ اسمارت سکوریتی شرکت بزرگ ESET یعنی ESET Smart Security را آماده دانلود کرده ایم . آنتی ویروس ، اینترنت سکوریتی ، اسمارت سکوریتی و تعدادی از محصولات این شرکت بزرگ می باشند که بیشتر ما این تولید کننده ی نام آشنا را ، با برند NOD32 می شناسیم . آنتی ویروس نود ۳۲ یکی از محبوب ترین نرم افزار های امنیتی در سراسر جهان می باشد . این محبوبیت به دلایل مختلف از جمله عدم کند شدن سیستم در هنگام استفاده از نرم افزار آنتی ویروس ، امکان به روز رسانی سریع و آسان ، امکان به روز رسانی آفلاین ، قدرت بالا و می باشد .

از این رو کاربران ایرانی همیشه به دنبال جدید ترین نسخه ی نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ NOD32 ESET Smart Security می باشند ، اما نکته ی جالب این است که بسیاری از ما ، نود ۳۲ را به اسم آنتی ویروس می شناسیم ! در صورتی که نود ۳۲ محصولات دیگری نیز دارد . مانند نرم افزار فوق العاده جامع ESET Smart Security که کلکسیونی از برنامه های امنیتی را در خود جای داده است ، که شامل AntiVirus برای شناسایی و نابودی جدید ترین ویروس های رایانه ای ، AntiSpam برای  کنترل نامه های الکترونیکی و حفظ امنیت اطلاعات شما در فضای مجازی ،AntiSpyware به منظور مبارزه با بد افزار ها و نرم افزارهای جاسوسی ، و در آخر FireWall که مانند سدی قدرتمند در مقابل نفوذ هکر ها و ویروس ها و می باشد .

با توجه به توضیحاتی که برای شما عزیزان ارائه کرده ایم ، پیشنهاد می کنیم که از این به بعد از نسخه ی اسمارت سکوریتی نود ۳۲ استفاده نمایید ، زیرا امنیت سیستم شما را در تمامی زمینه ها تضمین خواهد کرد . شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه آنتی ویروس نود ۳۲ NOD32 ESET Smart Security را به صورت رایگان از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید .                                          

 لینک دانلود نود 32  ، 32 بیتی 62.24 مگابایت

لینک دانلود نود 32  ، 64 بیتی 69.40 مگابایت

 رمز : soft98.ir

نظرات  (۱)

۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۸:۳۵ avatar خاکی نشین
یافتم
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">