گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است.

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2014 |

فایل ISO را برروی لوح فشرده صورت Write یا Burn Image رایت کنید.

 رمز : www.downloadha.com

 لینک دانلود قسمت اول – 1 گیگابایت

 لینک دانلود قسمت دوم – 1 گیگابایت

 لینک دانلود قسمت سوم – 1 گیگابایت

 لینک دانلود قسمت چهارم  – 750 مگابایت

نظرات  (۱)

۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۴ avatar مهدی، قلب تپنده شیعه
سلام علیکم و رحمة..
فرهاد میرزا عموی ناصرالدین شاه و مردی ادیب و دانشمند و ثروتمند بود
او تمام ثروت خود را خرج آبادانی و توسعه شهر کاظمین و بنا و آباد کردن حرم امام کاظم علیه السلام در شهر کاظمین کرد. 
او دلباخته موسی بن جعفر علیهما السلام بود به طوری که در وصیت نامه خود نوشت: جنازه من را بدون اطلاع قبلی به بغداد ببرید و در آن جا روی تخته چوبی بگذارید و چهار حمّال اجیر کنید تا جنازه ام را به کاظمین ببرند و در زیر پای زائران باب الحوائج موسی بن جعفر علیهما السلام دفنم کنند. من راضی به تشییع جنازه نیستم و باید تشییع من مثل امام غریبانه باشد!
وقتی از دنیا رفت اطرافیان به دستور شاه مطابق وصیت نامه عمل کردند و جنازه او را مخفیانه و بدون اطلاع به بغداد بردند اما با کمال تعجب دیدند تمام مردم کاظمین به استقبال جنازه فرهاد میرزا آمده اند!! از آنان سؤال کردند که ما به کسی اطلاع نداده بودیم!؟
بزرگ شهر کاظمین جلو آمد و گفت
من در خواب مولا امام کاظم علیه السلام را دیدم و فرمود سریع بلند شو و مردم را خبر کن و بگو موسی بن جعفر علیهما السلام دستور داده تمام مردم به استقبال جنازه نوکر ما فرهاد میرزا بروند. به وصی فرهاد میرزا بگو
موسی بن جعفر علیهما السلام می گوید: من راضی نیستم جنازه نوکر ما غریبانه تشییع شود!
ستارگان درخشان، ج۹، ص۱۱۱؛ رجال اسلام، ص ۲۹۹؛ احسن الودیعه، ج۲، ص۱۱۸
پاسخ:
سلام ، ممنون از حضورتون ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">