گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

قالب زیبای مهدی (عج)

بازدید : ۴۰۸۳ بار
دسته بندی : قالب مذهبی ,

قالب زیبای مهدی

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

سلام به همه بیانی های عزیز ، ولادت با سعادت مولایمان صاحب الزمان (عج) را به همه ی مومنین تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

قالب زیبای مهدی (عج) برای سیستم بیان منتشر شده و به فروش می رسد. این قالب توسط گلبرگ دانلود طراحی شده است.

ارزش واقعی این قالب برای ارزشی نویس ها معادل 30 هزار تومان هست ، با توجه به اینکه این قالب اولین قالب فروشی هست و هر فردی میتونه خریداری کنه و ممکنه چندین فرد همزمان این قالب رو خریداری کنند قیمت قالب رو به 15 هزار تومان کاهش دادیم.


 برخی از امکانات قالب :

    طراحی بسیار زیبا و دلپسند
    منوی زیبا و دسترسی آسان کاربر به منو
    رنگبندی جدید و زیبا
    طراحی منحصر به فرد
    سئوی ۱۰۰% و کامل
    اضافه شدن فونت یکان فارسی
    سرعت لود بسیار عالی
    بهینه سازی قالب
    استفاده از جاوا اسکریپت
    مکان های مختلف برای تبلیغات
    امکان ایجاد حدیث روز 
    دارای بخش لوگوی دوستان در مکان مناسب
    دارای آیکون بسیاری از شبکه های اجتماعی
    سازگاری با همه مرورگر ها
    و ...

 توضیحات :
    قیمت قالب : 15 هزار تومان
    سیستم : بیان
    امکانات قالب : منوی زیبا ، سئو 100 درصد
    توضیحات : قالب زیبای مهدی (عج)
    پشتیبانی : دارای 20 روز پشتیبانی توسط گلبرگ دانلود می باشد. ( تغییرات در قالب جزو پشتیبانی نمی باشد )
    پس از پرداخت به قسمت سفارش پروژه مراجعه نمایید و سفارش خود را ارسال فرمایید.

 خرید و مشاهده پیش نمایش قالب :

نظرات  (۳۳)

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۷ avatar سناعاشق مهدی فاطمه
حسین فریاد می زند: "هل من ناصر ینصرنی؟"

و من درحالی که نمازم قضا شده است می گویم:

لبیک یاحسین! لبیک...

حسین نگاه می کند لبخندی می زند و به سمت دشمن تاخت می کند...

و من باز می گویم:

لبیک یاحسین!لبیک...

حسین شمشیر می خورد من سر مادرم داد می زنم و می گویم:

لبیک یا حسین!لبیک...

حسین سنگ می خورد، من در مجلس غیبت می گویم:

لبیک یا حسین! لبیک...

حسین از اسب به زمین می افتد عرش به لرزه در می آید و من در پس نگاه های

حرامم فریاد میزنم

لبیک یا حسین ! لبیک...

حسین رمق ندارد باز فریاد میزند: هل من ناصر ینصرنی؟

من محتاطانه دروغ میگویم و باز فریاد می زنم:

لبیک یا حسین لبیک...

حسین سینه اش سنگین شده است، کسی روی سینه است، حسین به من نگاه

می کند می گوید: تنهایم یاریم کن...

من گناه می کنم و باز فریاد می زنم: لبیک...

خورشید غروب کرده است...

من لبخندی می زنم و می گویم:

اللهم عجل لولیک الفرج...

به چشمان مهدی خیره می شوم و می گویم:

"دوستت دارم تنهایت نمی گذارم..."

مهدی به محراب می رود و برای گناهان من طلب مغفرت می کند...

مهدی تنهاست...حسین تنهاست..

من این را میدانم اما ...

وای برمن
پاسخ:
سلام وممنون از حضورتون
موفق باشید
پاسخ:
سلامت باشید
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۳ avatar بنت شهرآشوب
سلام. خدا خیرتون بده. اجرتون با صاحبش
یاعلی
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون .

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۵ avatar مسافر کربلا
سلام
موفق باشید 
پاسخ:
سلام سلامت باشید
سلام
آورین
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون :)
خیلی زیباست . خیلی چشم نوازه . آفرین .
پاسخ:
ممنون لطف دارید . ان شاءالله قالب های بعدی بهتر خواهند بود .
سلام علیکم.
درود بر شما!
بسیار عالی بود...
إنشاءالله پایدار و مستدام باشید در راه حق.


التماس دعا،
یا حق.
پاسخ:
و علیکم السلام .ممنون از حضورتون .
محتاج دعای خیرتان هستیم.
یاعلی
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۶ avatar **خدایا تنها تویی پناهم**
سلام

زیبا بود..موفق باشید.

به امید ظهور اقای جمعه ها
پاسخ:
سلام ان شاءالله ، اللهم عجل لولیک الفرج
سلام دوست عزیز
واقعازیبا بود
خسته نباشید
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون .
یاعلی
ممنون ...
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم 
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۸ avatar پلڪــــ شیشـہ اے
+
پاسخ:
;)
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۰۸ avatar کانون فرهنگی هنری قاسم بن الحسن(علیه السلام)
سلام علیکم
بسیار زیبا بود.در سال احیای فرهنگ، جهاد شما در این خصوص، قابل تحسینه.موفق باشید
پاسخ:
و علیکم السلام لطف دارید ممنون از حضورتون .
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۱۰ avatar کانون فرهنگی هنری قاسم بن الحسن(علیه السلام)
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
ممنون از حضورتون.
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۱ avatar احمد یوسفی
دست شما درد نکند خیلی عالیه 
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۷ avatar ی آنتی زایون
سلام
ممنون بسیارعالی
 خسته نباشید
پاسخ:
سلام سلامت باشید .
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۷ avatar مهدی، قلب تپنده شیعه
سلام بزرگوار
  
ان شاءالله مزدتونو از خود حضرت بگیرید...

 خیلی خیلی زیباست

ان شاءالله از یار های حضرت باشید با قلبی مملو از مهدی باوری...

 درپناه خدا 

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام بر شما ، ان شاءالله ممنون از حضورتون
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۳ avatar گروه فرهنگی عمار
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / خداوند گره گشاست 
به روزیم 
تشریف بیاورید 
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
پاسخ:
سلام برشما،به خدمت رسیدیم.
من یه قالب ساده میخوام عین وبلاگ حلال ها ...
و یه قالب خبری تحلیلی برای سایتمون که داره راه میفته .
پاسخ:
جزئیات بیشتر بدین .قالب اولی ساده باشه فقط؟
دومی چجوری باشه؟لطفا اگه قطعی است خبرشو بدین.
این ون الآن اومدین این شخصی هست و نمیخوام خیلی شلوغ باشه و یه قالب ساده و سفید میخوام تو بلاگفا خودم نوشته بودم ولی اینجا بلد نیستم .
سایت دیگه ای هم که داریم یه سایت خبری و تحلیلی هست به اسم سانتیریفوژ که لوگو و هدر آماده هست ولی قالب اختصاصی میخواییم .
اگه میتوینین کمک کینین بگین تا رمز ها رو بدم خدمتتون .
پاسخ:
جواب ارسال شد.
میخواییم از خود امکانات بیان استفاده کینیم اگه بشه .
هاست هم خیلی زیاد مد تظر نیست همون حجمی که بیان میده بسمون هست .
پاسخ:
جواب ارسال شد.
لطف میکنین ...

سلام دوست خوبم ... وقت بخیر

با پست " مناظره امام صادق و ابوحنیفه " به روزم و

منتظر حضور گرمتون . 

پاسخ:
سلام بر شما ، به خدمت می رسیم
سلام احسنت
خداقوت
این جور قالب ها خیلی طرفدار دارند اما تعدادشون کمه.ممنونم
راستی منتظر حضورتان هستم
پاسخ:
سلام به خدمت میرسیم.ممنون از حضورتون
سلام علیکم:
وبلاگ بسیار ارزشی و پر محتوایی دارید
ممنون میشم اگه به ما هم سر بزنید
با مطلبی در مورد صله ی رحم به روزیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

التماس دعا
یا مهدی

پاسخ:
و علیکم السلام ، ممنون لطف دارید .
محتاجیم به دعا .
سلام
خداقوت
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون

 سلام

دستت درد نکنه

 خدا قوت

پاسخ:
سلام خواهش میکنم .
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون تصویر جالبیه.
سلام
خدا قوت...
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۰:۴۷ avatar راوی کوچک سیره شهدا
سلام

زیبا بود

اما ای کاش برای شهدا هم قالبی در شان شون ، ساخته شود


پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون ان شاءالله قالب بعدی برای شهدا میسازم
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۹ avatar مهدی شفایی راد
سلام
ممنون از حضورتون ...
+ قالب زیباییست ... البته اگر یک دمویی میگذاشتید !
پاسخ:
سلام گذاشته شد .ممنون از حضورتون.
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۴:۰۷ avatar مهدی شفایی راد
بله ... زیباست .. قالب خوبیه (:
پاسخ:
(:
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۴ avatar خواهر چادری

سلام با تبادل لینک موافقم

پاسخ:
لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">