گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

 رمز : www.downloadha.com
 منبع : دانلودها

نظرات  (۱)

سلام.باافتخار لینک شدید
پاسخ:
لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">