گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

 با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید.

Maxthon یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همانگونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید این مرورگر قابلیت های جالب آن باشد که بیش از سایر مرورگر ما جلب توجه می کنند . به عنوان مثال اگر بخواهید از صفحه ای که در آن هستید تصویری تهیه کنید نیاز به راه های طولانی و یا استفاده از سایر نرم افزار ها نیست . بلکه به راحتی و تنها با چند کلیک ساده توسط خود Maxthon تصویری از صفحه ایجاد و در اختیار شما قرار می دهد.

 رمز : www.downloadha.com

 منبع : دانلودها   

نظرات  (۱)

۰۲ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۵۹ avatar خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / اسیر چاه طبیعت 
به روز هستیم 
منتظر نظرهای خوبتان هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
پاسخ:
سلام چشم حتما یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">