گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

AutoPlay Menu Builder نام نرم افزاری است که به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا autorun های مورد نظر را با سلیقه خود طراحی نمایند. از دیگر استفاده های Autorun می توان به مثالی دیگر اشاره کرد. فرض کنید که قصد دارید تا در سیستم یکی از دوستان خود فایلی را به صورت مخفیانه اجرا بکنید. به عنوان مثال قصد دارید فایل سرور یک تروجان را بر روی سیستم دوست خود اجرا کنید تا به کامپیوتر آن نفوذ کنید. با ساخت یک autorun ساده و قرار دادن فایل مربوطه در آن و قرار دادن آن در Cd به راحتی فایل مورد نظر را به صورت مخفیانه در سیستم قربانی خود اجرا کنید. تنها کافیست تا CD را در درایو cd قرار داده و منتظر بمانید که autorun شما به همراه فایل مربوطه اجرا شود. این نرم افزار محصولی از شرکت LINASOFT می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از گلبرگ دانلود دریافت نمایید .

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">