گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

نرم افزار Break Time v2.1.2.1 نرم افزار یادآوری زمان استراحت ، در هنگام کار با کامپیوتر آیا تا به حال شده است که خستگی چشم، شما را از انجام کارهای ضروری خود توسط کامپیوتر باز دارد؟ اگر جواب مثبت است اقداماتی پیشگیرانه ای برای جلوگیری از خستگی چشم و کار با رایانه در حالت مطلوب تر وجود دارد. اگر شما هم از آن افرادی هستید که زمان زیادی را پای کامپیوتر میگذرانید و آنقدر غرق در مانیتور میشوید که زمان را فراموش میکنید، این نرم افزار برای شما ساخته شده است!نرم افزار Break time برای یادآوری زمان استراحت به شما و جلوگیری از مشکلات سلامتی مرتبط با کار با کامپیوتر طراحی شده است. این نرم افزار در بازه های زمانی منظمآلارم میدهد که وقت استراحت رسیده و بهتر است برای جلوگیری از آسیب به چشم ها و … کمی به خود استراحت بدهید! هم اکنون می توانید این نرم افزار را از گلبرگ دانلود دریافت نمایید .

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">