گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

ComboFix-v15-5-7-1

ComboFix برنامه ای رایگان است که توسط آن می توانید سیستم آلوده خود به Malware ، تروجان ها و سایر بدافزارهای مخرب را اسکن کنید و پس از یافتن ، برنامه به صورت خودکار آن ها را برای همیشه حذف می کند . این برنامه می تواند بدافزارهایی که برخی از آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آن ها نیستند را شناسایی و حذف بکند . پس از تکمیل اسکن می توانید لیست فایل های اسکن شده و فایل های مخرب حذف شده را مشاهده نمایید . قبل از اینکه این برنامه را اجرا کنید باید بدانید که تمام فایل های موجود در Recycle Bin ، Temporary Internet Files و Temp Folder به صورت خودکار پاک خواهند شد ، اگر این فایل ها را نیاز دارید ، بهتر است از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید . در صورت آلوده شدن بخش های ویندوز به بدافزار ، این برنامه آن ها را حذف می کند و ممکن است به ویندوز شما آسیب برسد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید.

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۲)

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.
۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۲۹ avatar هیئت مجازی کتاب
سلام

دعوتید به اخلاق معاشرت

http://heyateketab.blog.ir/post/204

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">