گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

Cut the Rope 2 v1.2.9 یک بازی اعتیادآور در سبک فکری برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا اگر دارنده اسمارت فون باشید اسم بازی طناب را ببر را شنیده اید. بازی که توسط ZeptoLab ساخته و از آن چندین نسخه منتشر شده است که اسم جدیدترین آن بازی Cut the Rope 2 است. این بازی تاکنون 250 میلیون بار دانلود شده است که جزء یکی از محبوب و اعتیادآورترین بازی هایی است که تاکنون برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.باز هم شخصیت دوست داشتنی Join Om برگشته است و منتظر آبنبات های خوشمزه ای است که شما به آن میرسانید. بازی  نسبت به نسخه های پیش تغییرات زیادی کرده است به عنوان نمونه در این نسخه علاوه بر Join Om پنج شخصیت دیگر به بازی اضافه شده است که هر کدام دارای توانایی های خاصی هستند. این شخصیت های دوست داشتنی در اویل آزاد نیستند و شما باید در طول بازی آن ها را Unlock کنید. Lick که یکی از شخصیت های بازی طناب را ببر 2 است میتواند با پل های کوچکی با زبان خود درست کند و به Om برای رسیدن جاهای دیگر کمک کند. در این بازی 14 جعبه و 350 مرحله وجود دارد. پس اگر از علاقمندان به سری بازی طناب را ببر هستید هم اکنون میتوانید بازی Cut the Rope 2 را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید.

 نیازمند اندروید: 2.3 +

 نسخه پول بی نهایت

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۱)

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۰ avatar وبلاگ شمس
رسول خدا (ص)می فرمایند: جوانمردان امت من را ده علامت است که عبارتند از راستگویی، وفای به عهد، ادای امانت، ترک دروغ، بخشش بر یتیم، دستگیری سائل، بخشیدن آنچه رسیده است،بسیاری احسان، خواندن مهمان وسر همه ی آنها حیا است.

 

امام حسن مجتبی (ع) می فرماید: شما را به پرهیزگارى و ترس از خدا و ادامه تفکّر و اندیشه سفارش مى کنم، زیرا که تفکّر و اندیشه، پدر و مادر تمام خیرات است.

 

امام رضا(ع) می فرماید:
 مومن تا سه خصلت در او نباشد مومن نباشد:
سنتی از پروردگارش و سنتی از پیامبرش و سنتی از امامش.
سنتی که از پروردگارش باید داشته باشد رازپوشی است.
اما سنتی که از پیامبرش باید داشته باشد مدارا کردن با مردم است.
و اما سنتی که از امامش باید داشته باشد شکیبایی در شدت و سختی است.سلام و عرض تسلیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">