گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

امروز یک ابزار دانلود بسیار کاربردی را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم از آنجا که اینترنت، دنیایی نزیک به هر گونه فعالیت است و افراد مختلف، وقت زیادی را در آن سپری می کنند، دنیای اینترنت نیز مانند دنیای واقعی اطرافمان، مکان بسیار خوبی برای تبلیغات است. آیا  می خواهید فلش های بنر بسازید و از تماشای فلش های ساخت خودتان لذت ببرید؟ Flash Banner Wizard نرم افزاری قدرتمند و ساده که شما را جهت ساخت بنر های فلش، اسلاید شو های فلش، انیمیشن‌های فلش، افکت‌های متنی فلش و بنرهای Gif بدون اینکه دانش و مهارتی خاص در کار با فلش دارا باشید . در این نرم افزار افکت ها، قالب ها و اشکال آماده مختلف قرار دارد که فقط کافیست شما آنها را انتخاب کرده و سپس با کنارهم قرار دادن آنها، فایل فلش مورد نظرتان را بسازید.پس از ایجاد بنر مورد نظر خود می توانید آن را در وب سایت خود منتشر کرده و یا حتی به صورت یک فایل SWF ذخیره نمایید. این برنامه می تواند بهترین انتخاب برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی برای هر هدفی باشد که شما می توانید به سرعت و بدون نیاز به هیچ تجربه قبلی در این زمینه یک بنر حرفه ای طراحی کنید. شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت بزرگ گلبرگ دانلود ، دانلود نمایید.

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">