گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

اگر نرم افزار های زیادی روی گوشی خود نصب کرده اید و احساس می کنید که گوشی شما کند شده است و زود تمام شدن شارژ باتری از مشکلات شماست . Greenify نرم افزار ای است که برنامه های با کارکرد بد را شناسایی و هنگامی که از آنها استفاده نمی کنید، آنها را غیر فعال می کند. روش کارکرد Greenify به این صورت است که برنامه از حافظه ی نهانی گوشی غیر فعال می شود اما به محض احظار توسط شما با سرعتی بالا اجرا می گردد.بهتر است برنامه های پر کاربرد مانند برنامه های آلارم، مدیریت اس ام اس و غیره را به لیست برنامه های به خواب رونده اضافه نکنید تا همیشه فعال بمانند.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید.

 نیازمند اندروید: 4.0 +

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">