گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

Iperius-Backup-4-2-3

نرم افزار Iperius Backup برنامه ای قدرتمند و کامل برای تهیه ی نسخه پشتیبان از سرورها و Workstation ها می باشد .تنها با یک نرم افزار می توانید به ذخیره سازی فایل های خود روی سرویس های زیادی از جمله Google Drive ، Dropbox و Microsoft SkyDrive بپردازید . از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به امکان تهیه بک آپ از نرم افزار هایی مانند Vmware و سایر نرم افزار های مجازی سازی استفاده کرد که برای مدیران سرور ها بسیار کاربردی است . تهیه نسخه پشتیبان به وسیله ی نرم افزار Iperius Backup بسیار ساده می باشد و تنها با چند کلیک انجام می شود و فایل های شما به صورت خودکار با رمزگذاری AES 256-bit فشرده سازی می شوند و به صورت کاملا ایمن بر روی سرورهای اشتراک گذاری Cloud ذخیره خواهند شد . همچنین Iperius Backup یک نرم افزار فوق پیشرفته برای گرفتن پشتیبان از ویندوز سروهای ۲۰۰۸ و ویندوز سرور ۲۰۱۲ هم هست که با آن می توانید به سرعت و آسانی یک فایل پشتیبان انعطاف پذیر برای بازگردانی را ایجاد کنید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید.

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">