گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

Mehdi-Ahmadvand-Eshgham

امروز برای شما کاربران همیشگی گلبرگ دانلود یک موزیک از مهدی احمدوند به نام عشقم با بالاترین کیفیت آماده دانلود کرده ایم که همین الان می توانید این آهنگ زیبا را از گلبرگ دانلود دریافت نمایید.

 متن آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام عشقم:

دلتنگتم باز دوباره و پَر پَر زدم از وقتی رفتی عشقم

آره عشقم

از بس بهت گفت عشقم جز تو دنیا فهمید تو عشقمی عشقم

آره عشقم…

عاشق شدم بیشتر از قبل دلتنگتم دل نکن از من عشقم

عشقم

عشقم به موندن بدون تو عادت نکردم عادتم شده عشقت

عشقم

♫♫♫♫♫♫

همه جا تاریکه از وقتی رفتی برگرد

نمی‌دونم چجوری دل با دوریت سَر کرد

سر تو دنیا انگار با دل من لَج کرد

تو که رفتی همه چی بد شد دوباره برگرد

آره بگو دوست دارم آره

بگو هستی

حال شب و روزم گریه داره

بگو هستی

داره دل من تنگ میشه آره

بگو هستی

آرامش من بی تو آزاره

بگو هستی


 لینک دانلود با کیفیت 128 – 4 مگابایت

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">