گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

Mohsen-Yeganeh-Na'Omidam-Mikoni

امروز برای شما کاربران همیشگی گلبرگ دانلود یک موزیک از محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی با بالاترین کیفیت آماده دانلود کرده ایم که همین الان می توانید این آهنگ زیبا را از گلبرگ دانلود دریافت نمایید.

 متن آهنگ جدید محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی :

دیگه شوقی واسه دیدنم نداری

منی که زندگیمو پای تو باختم

هیچی نگفتمو تنها نشستمو

پای تو سوختمو سوختمو ساختم

ساکتمو حرفام بغض میشه تو سینم

میرم یه گوشه ای تنهایی میشینم

ظاهرم خوبه ولی حالم اصلاَ خوش نیست

روبرومی اما خوابت رو میبینم..

نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه

وقتی رهام میکنی به حال خودم

بی تفاوت رد میشی و میپرسم

اصلاً چی شد عاشقت شدم

نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه

وقتی رهام میکنی به حال خودم

بی تفاوت رد میشی و میپرسم

اصلاً چی شد عاشقت شدم

 ♫♫♫♫♫♫

چجوری چند وقته حرفات این رنگی شد

از بودنت تو دنیام چی بوده سهمم

دیگه باورکردن حرفات آسون نیست

دیگه زبون چشماتو نمیفهمم

چشمات ازم رد میشه نمی بینه

انگار نیستم همه ی روزام اینه

خیلی وقته حالمو نمیدونی

انگار هستم که منو برنجونی

نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه

وقتی رهام میکنی به حال خودم

بی تفاوت رد میشی و میپرسم

اصلاً چی شد عاشقت شدم

نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه

وقتی رهام میکنی به حال خودم

بی تفاوت رد میشی و میپرسم

اصلاً چی شد عاشقت شدم


 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">