گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

دانلود بازی Need for Speed No Limits برای اندروید

Need for Speed No Limits نسخه جدید بازی بسیار زیبا و جذاب نیدو فور اسپید است که توسط شرکت معروف EA برای سیستم عالم اندروید ساخته و طراحی شده است. این بازی بسیار زیبا مسابقات اتوموبیل رانی را به گوشی شما می آورد و جوری شما را حیرت زیده می کند که هرگز دیگر از این بازی خارج نشوید و به بازی کردن ادامه بدهید. بازی Need for Speed No Limits مفهوم جدیدی از بازی های اتوموبیل رانی است که به شما این امکان را میدهد تا ماشین خود را تیونینگ کرده و به خیابان ها بروید و مسابقه دهید و به بقیه نشان دهید که راننده واقعی کی است.در این بازی شما میتوانید با 250 قطعه مختلف ماشین خود را بسازید و بعد از ساخت و تیونینگ به خیابان ها بیایید.در این بازی سعی شده است تا تمامی ماشین های معروف از برند های متفرقه وجود داشته باشند و طبیعی به نظر برسند تا کاربر از بازی لذت ببرد.اگر فکر میکنید راننده خیلی خوبی هستید پس این بازی را نصب کنید و به خیابان ها بیایید و ماشین خود را استارت زده و مسابقه دهید.هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید.

 برخی از ویژگی های این بازی :

– دارای گرافیکی خارق العاده

– گیم پلی ساده و روان

–  دارای داستان بسیار جذاب

– امکان ساخت ماشین دلخواه

– و…

 راهنمای نصب :

- ابتدا فایل نصبی را دانلود و بر روی گوشی نصب کنید

- دیتا مورد نظر را دانلود و در مسیر SDcard/Android/Obb کپی کنید

- وای فای گوشی را روشن کرده و سپس وارد بازی شوید


 نیازمند اندروید: 4.1 +

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">