گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

Overkill

آیا اسلحه ها را دوست دارید؟ اگر این چنین می باشد پس حتما بازی Overkill 2 را نیز دوست خواهید داشت! در این بازی اکشن سبک شوتر بیش از ۳۰ اسلحه مختلف که به صورت سه بعدی و البته کاملا واقعگرایانه طراحی شده است می توانید برای شلیک های خود استفاده کنید . مهم ترین ویژگی بازی آمیختن کنترلر ساده در کنار گیم پلی چالش برانگیز می باشد که باعث می شود احساس کنید بدر حال بازی با کنسول هستید ! در این بازی ماموریت شما سفر به مکان های جنگی و نابودی دشمنان با سلاح پیشرفته ای که در اختیار دارید می باشد. بسیار مراقب باشید زیرا جنگ شوخی نیست و ممکن است به دست مخالفان کشته شوید.هم اکنون می توانید این بازی را از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید.

 نیازمند اندروید: ۲.3 +

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">