گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

PhotoInstrument 7.2 Build 728 شاید شما هم مثل من از اینکه تصاویرتان را نمیتوانید به خوبی و آن گونه که دوست دارید روتوش بکنید , ناراحت باشید . خوب حق هم دارید ! کار کردن با نرم افزار های حرفه ای و سنگینی مثل فتوشاپ کار هر کسی نیست ، اما کار کردن با نرم افزار Photoinstrument که امروز برای شما آماده کرده ایم ، بر خلاف دیگر برنامه های گرافیکی بسیار ساده است. جالب اینجاست که نتیجه ی این کار ساده بسیار حرفه ای نیز می باشد .این را خودتان کاملا حس خواهید کرد .برنامه دارای ابزار های حرفه ای و مخصوص روتوش عکس تصاویر است . این یعنی اینکه دست شما برای ایجاد تغییر در چهر و یا اندام خود کاملا باز است ، میتوانید به سادگی خودتان را چاق و یا لاغر کنید ، میتوانید جوش ، خال ، لک و … را از بین ببرید ، میتوانید بینی ، چشم ، لب ها ، گوش ها و … را هر طوری که دوست دارید کوچک یا بزرگ کنید . میتوانم این قول را به شما عزیزان بدهم که برای روتوش تصویر خود ، ابزاری را کم نخواهید آورد !نکته جالب دیگری که در نرم افزار وجود دارد امکان اصلاح حرکات شما بر روی تصاویرتان است ، به این صورت که تمامی حرکات شما بعد از انجام ذخیره شده و اگر از نتیجه ی به دست آماده راضی نبودید میتوانید به سادگی مراحل را به عقب بازگردید . در آخر باید اضافه کنم که میتوانید تصاویر خود را با کیفیت فوق العاده از برنامه خارج کنید و از آن لذت ببرید . شما هم اکنون می توانید نرم افزار PhotoInstrument را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید.

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">