گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز


Real-Drift-Car-Racing-v3-0

دانلود بازی Real Drift Car Racing برای اندروید

نسخه پول بی نهایت اضافه شد!

Real Drift Car Racing شبیه سازی قدرتمندی از مسابقات خیابانی با نهایت سرعت می باشد. شما در این بازی صحنه هایی واقعی را از یک مسابقه واقعی خواهید دید که در فضای سه بعدی بازی نیز به خوبی کار شده است. این اپ با بیش از ۶ میلیون بار بازیکن در سراسر جهان از محبوب ترین بازی های اتومبیل رانی برای دستگاه های اندروید می باشد. اتومبیل هایی با کارایی بالاتر به همراه ابزارهای جانبی که می توانند سرعت آن را به حد بالایی برسانند. در بخش آنلاین بازی می توانید با دوستان خود رقابت کرده و حتی در بخش فری راید آن نیز به طور رایگان با بازیکنان سراسر جهان رقابت داشته باشید.گیم پلی بازی از روانی خاصی برخوردار می باشد که کاملا در کنترل آسان و نوآورانه بازی نیز دیده می شود. می توانید صدای موتور را بشنوید و از شبیه سازی واقعی صدای انفجار اتومبیل ها و تصادف آنها لذت ببرید.هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت گلبرگ دانلود دریافت نمایید.

 نیازمند اندروید: -

 رمز : www.golbargdl.ir
 منبع : گلبرگ دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">