گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

همانطور که می دانید هر چقدر تهویه و دمای داخل سیستم مناسبتر باشد عمر دستگاه نیز بیشتر می شود و چه بسا به خاطر سوختن ۱فن ارزان یک CPU یا کارت گرافیک از بین رفته است .بسیاری بر این باورند که تنها گرد روبی داخل کیس و اطراف فن برای افزایش کارایی سیستم کافی می باشد درحالی که دانستن اطلاعاتی درباره درجه حرارت مناسب فن کیس و همچنین سیستم چرخش آن می تواند نقش بسیار مهم تری از تمیزی آن داشته باشد. SpeedFan یک برنامه کاربردی جالب و رایگان می باشد که کارایی خارق العاده ای دارد. با استفاده از SpeedFan می توانید هر لحظه که اراده کنید از دمای قسمت های مختلف کامپیوترتان مطلع شده و با تغییر سرعت فن , دمای قسمت مربوطه را مناسب تر نمایید .

 رمز : www.downloadha.com
 منبع : دانلودها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">