گلبرگ دانلود | نرم افزار و بازی

آخرین طراحی ها : قالب بیان آوا موزیک (فروشی) قالب خط (100%) قالب موسسه خیریه نرجس خاتون (س) (100%) قالب بیرصدا (100%) قالب زیبای مهدی (عج) قالب راز (رایگان)
Tic برای سفـارش پروژه خود روی لیـنک روبرو کلیـک کنید. پس از پر کـردن فرم ، سفـارش خود را ارسال کنید. سفـارش طراحی پروژه »
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
نرم افزارهای مورد نیاز

تولد حضرت مسیح (ع) مبارک باد


با کلیک بر روی تصویر میتوانید اندازه واقعی تصویر را مشاهده نمایید .

تولد حضرت مسیح (علیه السلام)، پیامبر خوبی ها  را به تمامی مسیحیان و مسلمانان جهان تبریک عرض می نماییم .


در روز جمعه مردی که دو جامه سرخ بر تن دارد در حالی که از سر او دانه های عرق چون قطرات آب می ریزد در گردنه افیق در سرزمین بیت المقدس میان دو ابر فرود می آید. مردی زیبا و خوش آندام. هنگام نماز صبح در مسجد القصی حضرت مهدی (عج) آن مرد را در آغوش می گیرد و می فرماید ای روح الله! جلو بایست و با مردم نماز بخوان. پس عیسی (ع) می گوید: ای فرزند پیامبر! نماز برای تو برپا شده است. آنگاه حضرت عیسی (ع) اذان می گوید، و پشت سر مهدی (عج) نماز می خواند. روزگار رهایی جلد 1

اگر حضرت عیسى‏ مسیح (علیه‌السلام) امروز در میان ما مى‏بود، لحظه‌اى را براى مبارزه با سردمداران ظلم و استکبار جهانى از دست نمى‏داد و گرسنگى و سرگردانى میلیاردها انسانى را که به وسیله‏ى قدرت‌هاى بزرگ، استثمار و به جنگ و فساد و ستیزه‏خویى سوق داده مى‏شوند، تحمل نمى‏کرد.» رهر معظم انقلاب .


  ادامه نوشته ها در ادامه مطلب  


سلام بر مسیح علیه السلام ، سلام بر پسری که زاییده خدا نیست اما فرزند خداست. مانند تمام انسان ها و تمام پیامبران. زیرا که در آل عمران خدا فرمود: همانا مثل عیسی نزد خدا همانند آدم است که وی را از خاک خلق کرده و به اوگفتیم باش و وی پدید آمد. و توای برادر مسیحی من بدان که من مسلمان از تو بیشتر مسیح را دوست میدارم و به او احترام می گذارم و از او بیشتر تبعیت می کنم.

زیرا که مسیح هشت روز بعد از تولد ختنه شد (لوقا باب دو آیه بیست و یک) ولی بیشتر مسیحیان کودکان خودرا ختنه نمی کنند.

و در کتاب لاویان (لوتیکس) باب یازده آیات هفت تا هشت، در کتاب تثنیه (دیوترانمی) باب چهارده آیه هشت و کتاب اشعیا (آیزایا) باب شصت و پنج آیه دو تا پنج آمده که نباید گوشت خوک مصرف کرد و مسلمانان گوشت خوک را حرام میدانند اما بیشتر مسیحیان مصرف می کنند.

و اگر نامه به افسیان باب پنج آیه هجده و کتاب امثال (پراورب) باب بیست آیه یک را بخوانیم گفته شده است که نباید الکل مصر کنید و کل مسلمانان مصرف نمی کنند اما بیشتر مسیحیان مصرف می کنند.

و هچنین حضرت مسیح (ع) گفته است در کتاب یوحنا باب شانزده و آیات یازده تا چهارده که وقتی که روح حق بیاید شما را به همه راستی ها هدایت می کند. وی درباره آمدن حضرت محمد (ص) صحبت می کند، پس حضرت مسیح (ع) گفت که به آخرین پیامبر خدا حضرت محمد صلوات الله علیه ایمان بیاورید و مسلمانان ایمان آوردند اما تمام مسیحیان ایمان آوردند؟

و اگر میگوی که مسیحی یعنی کسی که آموزه های حضرت مسیح (ع) را پیروی می کند پس ما مسلمانان مسیحی تر از مسیحیان هستیم و اورا بیشتر از مسیحیان دوست می داریم .


منبع : معبرسایبری فندرسک

برگرفته شده از: golbargdl.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">